TÜRK BOĞAZLARI TRANSİT ACENTELİĞİ
Türk Boğazları; coğrafya, kıyı nüfusu ve trafik yoğunluğu açısından dünyanın en zorlu deniz yollarından biri olarak bilinmektedir.

Çanakkale ve İstanbul Boğazlarında bulunan ve tüm tiplerdeki gemilerin geçişlerini takip eden yerel ofislerimizle yılın 365 günü 7/24 Türk Boğazlarını izliyoruz.

Teknolojinin doğru kullanımı ile, Türk Boğazlarındaki gemilerin hareketlerine ilişkin verileri sürekli olarak analiz ederek, eldeki verilerin filtrelenmesi ve sınıflandırılmasından sonra boğaz geçiş zamanlamaları ile ilgili olarak gemiyi/armatörü/kiracıyı/ilgili firmaları güncel durumdan bilgilendiririz ve onlara sorunsuz ve zamanında boğaz geçişi için teknik destek sağlarız.

Bu sürekli takip yoluyla müşterilerimizin gemilerinin boğaz bekleme süreleri ve boğaz giriş zamanlarını çok doğru olarak tahmin etmekteyiz.

İstanbul Boğazı’nın gemiler için önemli bir ikmal noktası olmasından hareketle, geminin/armatörün/kiracının/ilgili firmanın gereksinimlerini karşılamak ve zaman kaybını engellemek amacı ile tüm ikmal faaliyetlerini koordine etmek üzere ekibimiz her an nöbettedir.

HİZMETLERİMİZİN İÇERİĞİ;
Geliş ve gidiş kontrol işlemleri (gerektiğinde)
Türk Boğazları yedekli ve şartlı geçiş işlemlerinin gerçekleştirilmesi
Yakıt ve yağ ikmal organizasyonları
Çeşitli survey organizasyonları
Tatlı su (F /W) ikmali sağlanması
Gemi yedek parçaları gümrükleme işlemleri ve teslimatı
Personel değişim işlemleri
Gemi atıklarının alınması organizasyonu
Gemi personeli vize işlemleri
Gemi personelinin tıbbi ihtiyaç organizasyonu
Kaptan avansının /kasasının teslim edilmesi
Gerektiğinde geminin tamir /bakım işleri organizasyonu
Ambar temizlik hizmetleri organizasyonu
Grup şirketimiz aracılığıyla 3. Taraf denetim ve incelemelerinin yürütülmesi
Türk Boğazlarından transit geçen gemilerin ikmali için (kumanya, teknik malzeme, teknisyen, personel değişim işlemi vb.) geminin boğaz geçiş planını etkilemeden hızlı motor (acente motoru) ile temas organizasyonu tarafımızdan yapılmaktadır.

Armatör/kiracı/ilgili firma taleplerine bağlı olarak gemi demir mevkiinde veya alternatif olarak, demirlemesine gerek olmadan drift sahasında veya düşük hızda (yol üzerinde) boğazdan çıktıktan sonra temas edecek şekilde ikmal motoru organizasyonu sağlayabilmekteyiz, bu şekilde ikmal için kaybedilen zaman minimum seviyeye indirilmektedir.